Auto belandt in sloot langs snelweg

Geplaatst op 25 juni 2026, om 21:38 uur

BEETSTERZWAAG – Op de A7 bij Beetsterzwaag heeft donderdagavond een eenzijdig ongeval plaatsgevonden. De melding kwam rond 19.40 uur binnen.

Door een nog onbekende oorzaak raakte de bestuurder van de weg en kwam met het voertuig in een sloot tot stilstand.

De politie, een ambulance en Rijkswaterstaat kwamen ter plaatse. Na controle door het ambulancepersoneel bleek vervoer naar het ziekenhuis niet nodig. Door het ongeval is één rijstrook in de richting van Drachten afgesloten.

U kunt ons voortaan ook volgens via Whatsapp! https://whatsapp.noordernieuws.nl