Gewonde nadat twee fietsers botsen met elkaar

Geplaatst op 23 juni 2026, om 13:16 uur

GRONINGEN – Op de Hereweg in Groningen zijn dinsdagochtend twee fietsers met elkaar in botsing gekomen.

Het ongeval gebeurde rond 11:59 uur ter hoogte van de Máximaweg. Door een nog onbekende oorzaak kwamen de twee fietsers met elkaar in aanrijding, waarna hulpdiensten werden gealarmeerd.

Ambulancepersoneel heeft één van de fietsers ter plaatse behandeld aan verwondingen. Over de ernst van het letsel is niets bekendgemaakt.

De politie is aanwezig geweest om onderzoek te doen naar de toedracht van het ongeval.

U kunt ons voortaan ook volgens via Whatsapp! https://whatsapp.noordernieuws.nl

Foto’s: NoorderNieuws