Image default
Drenthe Nieuws

Schuurtjes verwoest door brand in Zuidwolde

ZUIDWOLDE-Maandagavond om 23:40 uur brak er een brand uit in een schuurtje achter een woning aan de Bernhardlaan.


Al snel was het een uitslaande brand en sloeg het vuur over naar naastgelegen schuurtjes, wat voor flinke rookontwikkeling zorgde. Er was ontploffingsgevaar omdat er in één van de schuurtjes gasflessen stonden. Die zijn er uit gehaald en gekoeld. De brandweer kon voorkomen dat het vuur oversloeg naar de woning.

Dit kan u ook interesseren:

Drentse brandweerkorpsen ingezet bij brand in Balkbrug

Fietser raakt gewond bij ongeval met auto in Emmen

Vliegtuig met rook in de cabine maakt voorzorgslanding op Groningen Airport Eelde

error: Deze content is beveiligd!