Image default
Nieuws

Kortsluiting zorgt voor rookontwikkeling in hotel

HOLWERD – De brandweer van Ternaard is donderdagavond opgeroepen voor een woningbrand aan het Stjelpspaad in Holwerd. In een woning in Hotel De Stelpshoeve was kortsluiting ontstaan in een verlengsnoer die nabij een bureaustoel lag.


Het smeulende plastic zorgde voor veel rookontwikkeling. De brandweer heeft de brand geblust en de woning geventileerd. Er is niemand gewond geraakt bij de brand.

Foto’s: Ben de Jager

IMG_6822 IMG_6811 IMG_6779 IMG_6775

Dit kan u ook interesseren:

Aanbod in fysiotherapiepraktijken verschilt sterk per gemeente in Friesland

©Noordernieuws

Singles Day op 11-11 zorgt voor veel online verkopen

©Noordernieuws

Thuiswerk uitzendbureau springt in gat in de markt

©Noordernieuws
error: Deze content is beveiligd!