Noordernieuws
Image default
Drenthe Nieuws

Bejaarde man vergeet gaspit dicht te draaien in Borger

Borger – Een oudere man is woensdagochtend onwel geworden in zijn woning aan de Hoofdstraat in Borger doordat de woning langzaam vol was gestroomd met gas. 


Een huisarts die in de woning kwam rook een gaslucht en vond de bejaarde bewoner bewusteloos op de grond, aldus een woordvoerder van de brandweer. De gealarmeerde brandweer heeft het de gaspit, die open was blijven staan, dichtgedraaid alsmede de gaskraan. Daarop volgend is de woning geventileerd.

De bewoner is met ademhalingsproblemen over gebracht naar het ziekenhuis. Zijn toestand is onbekend. De Hoofdstraat was gedeeltelijk afgesloten.

Dit kan u ook interesseren:

Arrestatieteam houdt twee mannen aan in Hollandscheveld; vuurwapen en mes in beslag genomen

Dennis Oevering

Forse schade na botsing tussen twee auto’s in Schoonebeek

Dennis Oevering

Gaslek door aanleg van glasvezel in Emmen

Gerwin de Vries / De Vries Media
error: Deze content is beveiligd!