Image default
Groningen

Vergeten pannetje op het vuur laat brandweer uitrukken

Groningen – Dinsdagmiddag omstreeks 14.00 uur werden de hulpdiensten gealarmeerd voor een woningbrand aan de Van Sijsenstraat.


Meerdere hulpdiensten kwamen met spoed ter plaatse. In de woning bleek sprake te zijn van rookontwikkeling. Dit werd veroorzaakt door een vergeten pannetje op het vuur.

De bewoner was niet aanwezig in de woning. Omdat de woning vol met rook stond, is deze geventileerd door de brandweer. Door snel optreden kon erger worden voorkomen.

Dit kan u ook interesseren:

Motorrijder zwaargewond na botsing met taxichauffeur in Groningen

Mannen springen met opzet voor auto in Ter Apel; automobiliste remt op tijd maar raakt gewond aan haar gezicht

Kacheltje vat vlam in woning aan de Reviusstraat in Groningen

error: Deze content is beveiligd!