Image default
Groningen

Brandje in woning Aduard; één kindje naar ziekenhuis

Aduard – Op de begane grond van een woning aan de Hofstraat in Aduard heeft zaterdagmiddag net na 12:00 uur een brand gewoed. De brand was aldus de woordvoering van Brandweer Groningen zeer kleinschalig.


Er zou wat isolatiemateriaal rondom een verwarmingsbuis in brand hebben gestaan of gesmeuld hebben. Het bleek mee te vallen en de brand kon snel worden geblust.
Uit voorzorg werd de ambulance ingeschakeld, want een kind zou licht rook hebben ingeademd. De overige bewoners hoeven niet mee naar het ziekenhuis. De brand was snel onder controle.

De oorzaak van de brand is vooralsnog onbekend.

Dit kan u ook interesseren:

Vrachtwagen raakt van de weg bij Marum

Ricardo

Aanrijding tussen auto en fiets in Groningen

Ricardo

Brand in trafostation bij busstalling Qbuzz in Groningen

Ruben Oosterman
error: Deze content is beveiligd!