Image default
Groningen

Appartementencomplex in Groningen tijdelijk ontruimd na gaslek

Groningen – Aan de A. Morostraat in Groningen is donderdagmorgen in een appartementencomplex een gaslek ontstaan op de eerste etage.


Uit voorzorg heeft de brandweer het complex ontruimd. De ambulancedienst moest één bewoner medisch onderzoeken, voor zover bekend is niemand naar het ziekenhuis overgebracht.

Het gaslek kon al snel worden gedicht. De bewoners konden nadat het gevaar geweken was hun woning weer binnen. Enexis zorgde voor een reparatie van de lekgeraakte leiding.

Dit kan u ook interesseren:

Forse aanrijding op Dorpsstraat in Kiel-Windeweer

Brand in Stedum snel onder controle

Vrouw belandt met auto in de sloot tijdens rit naar garage

error: Deze content is beveiligd!