Image default
Friesland

Veel schade door brand in CV ketel Noordwolde

Noordwolde – Maandagochtend op tweede pinksterdag werd de brandweer van Noordwolde gealarmeerd voor een woningbrand op de ijsbaanweg.


In een bijkeuken was brand onstaan in een cv ketel. Door de brand heeft de woning van binnen veel rook- en waterschade opgelopen. Omdat het vuur dreigde over te slaan, moesten de bewoners van omliggende woningen tijdelijk hun woning verlaten.

De brand was snel onder controle. Met een overdruk ventilator zijn de omliggende woningen rook vrij gemaakt. Stichting Salvage is ter plaatse gekomen om de schade op te nemen.

Dit kan u ook interesseren:

Bestuurder slaat met auto over de kop en belandt in berm langs A7

Partytent richt schade aan bij sportcomplex in Langweer

Flinke schade na kop-staart ongeval op N358 bij Drachtstercompagnie

error: Deze content is beveiligd!