Image default
Friesland

Rookontwikkeling bij brand in woning Burum

Burum – De brandweer van Grijpskerk is zaterdagmorgen omstreeks 8.40 uur gealarmeerd voor een woningbrand aan de Rosemastraat in Burum.


Eenmaal ter plaatse bleek dat er brand was ontstaan in de badkamer van de woonboerderij.

De eigenaar was met een gasbrander bezig in de badkamer, waar tempex vlam vatte. De bewoners konden op tijd de woonboerderij verlaten.

De brandweer heeft de badkamer geventileerd met hoge druk. Een ambulance kwam ter plaatse omdat twee personen rook hadden ingeademd.

Dit kan u ook interesseren:

Vreemde lucht hielden brandweer en RIVM uren lang bezig in Grou

Gevaarlijke stof Picrinezuur ontdekt bij Philips Drachten, EOD brengt dit tot ontploffing

Opnieuw autobrand in Drachten

error: Deze content is beveiligd!