Image default
Friesland

Elektrische deken zorgt voor brand in woning in Drachten

Drachten – De hulpdiensten moesten in de nacht van zondag op maandag uitrukken voor een woningbrand aan de Theo van Doesburgstraat.


In een woning was brand ontstaan nadat een elektrische deken vlam had gevat waardoor vervolgens ook een matras in brand vloog. De bewoonster wist haar zelf op tijd in veiligheid te brengen.

De brandweer wist de brand snel onder controle te krijgen, maar kon niet voorkomen dat er enige rook en waterschade ontstond. Stichting salvage zal de schade dan ook in kaart brengen.

De bewoonster is na een controle in de ambulance opgevangen bij buren. Bij de brand kwam veel rook vrij.

Dit kan u ook interesseren:

Bestuurder slaat met auto over de kop en belandt in berm langs A7

Partytent richt schade aan bij sportcomplex in Langweer

Flinke schade na kop-staart ongeval op N358 bij Drachtstercompagnie

error: Deze content is beveiligd!