Image default
Friesland

Buurman redt bewoner bij woningbrand in Lemmer

Lemmer – Zondagavond tegen half 12 werd de brandweer van Lemmer gealarmeerd voor een koolmonoxidemeting in een woning aan de Zuiderzeestraat in Lemmer.


De bewoner van het huis was in slaap gevallen terwijl hij een pannetje op het vuur had staan, wat uiteindelijk veel rook veroorzaakte. De buurman van de man hoorde het brandalarm afgaan en handelde direct. Hij maakte de man wakker en haalde hem naar buiten.

Een ambulance kwam ter plaatse en heeft de man gecontroleerd. Het is onbekend of hij overgebracht is naar een ziekenhuis. De brandweer heeft de woning geventileerd.

Dit kan u ook interesseren:

Update; hennepkwekerij en mogelijk explosief aangetroffen na uitslaande brand in flat Sneek; verdachte aangehouden

Dennis Oevering

A7 afgesloten na ongeval tussen twee voertuigen bij Terwispel

Dennis Oevering

Vier gewonden bij korte uitslaande flatbrand in Sneek

Nieuwsuitkollum
error: Deze content is beveiligd!