Image default
Friesland

Brand in droger zet huis vol rook

Noordwolde – Een technisch mankement in een wasdroger heeft zondagmiddag voor brand gezorgd.


De wasdroger stond in de kelder toen hij vlam vatte. Volgens de eigenaar ging het om een technisch mankement. De brandweer was vlot ter plaatse en heeft de brand geblust.

De eigenaren wisten tijdig de huisdieren en zichzelf in veiligheid te brengen. Het huis kwam vol rook te staan. De brandweer heeft de woning geventileerd.

Dit kan u ook interesseren:

Boot lekt olie in Menamer Feart bij Menaam

Nieuwsuitkollum

Vrouw heeft pech; nieuwe auto vliegt in brand op A7 binnen twee uren

Nieuwsuitkollum

Speelhut in parkje Leeuwarden door brand verwoest

Berend-Jaap Bulthuis
error: Deze content is beveiligd!