Image default
Drenthe

Woningbrand in Borger door kortsluiting (video)

Borger – Woensdag aan het begin van de middag brak er brand uit in een woning aan de Kampakkers in Borger.


De bewoonster die op dat moment thuis was ontdekte de brand in een elektriciteitsschakelaar en belde direct de brandweer. De schakelaar, die zich in het plafond bevond, heeft door onbekende reden kortsluiting gemaakt.
De brandweer geeft een aantal plafondplaten moeten verwijderen om er zeker van te kunnen zijn dat het vuur geblust was.

De brand heeft wel wat rookoverlast veroorzaakt en richtte wat schade aan in de woning. Er vielen gelukkig geen gewonden.

 

Dit kan u ook interesseren:

Bromfietser zwaargewond na aanrijding met auto in Assen

Dennis Oevering

Bestelbus volledig door brand verwoest in Hoogeveen

Zo-Nieuws

Auto botst op loslopend paard in Pesse; paard overleden

Zo-Nieuws
error: Deze content is beveiligd!