Image default
Drenthe

Vergeten pan zorgt voor uitruk brandweer naar ouderencomplex

Smilde – Zondagmiddag heeft er een woningbrand gewoed aan het Stuurboord in Smilde. 


De brand, die is begonnen door een vergeten pan op het vuur, was snel onder controle. De brandweer heeft de woning geventileerd.

Het betrof een woning in een appartementencomplex voor ouderen. De andere bewoners hoefden niet te worden ontruimd.

Bij de brand kwam veel rook vrij. Hierdoor heeft woning rookschade opgelopen. Niemand raakte gewond. De weg was tijdens het incident afgesloten voor ander verkeer.

Dit kan u ook interesseren:

Verdachten dodelijk geweldsincident Emmen ook verdacht van overval tankstation op dezelfde avond

Vlammenzee verwoest industriepand in Roden

Twee fietsers in botsing in Assen; één gewonde

error: Deze content is beveiligd!