Image default
Drenthe

Hoofdgasleiding geraakt tijdens werkzaamheden

Gasselt – Bij de aanleg van een glasvezelkabel aan de Gieterweg in Gasselte is maandagochtend een hoofdgasleiding geraakt.


Meerdere brandweervoertuigen kwamen ter plaatse. Omdat er veel gas uit de leiding kwam heeft de brandweer met waterschermen het gas verneveld. Enexis kwam ter plaatse om het lek te dichten.

Tijdens het incident was de Grensweg in beide richtingen afgesloten.

Dit kan u ook interesseren:

Brandweer en politie opnieuw opgeroepen voor brandstichting aan de Delft in Assen

Scooter in brand in Hoogeveen

Vrachtwagen met varkens in brand op A28

error: Deze content is beveiligd!