Noordernieuws
Image default
Drenthe

Eén gewonde bij chaletbrand in Anloo

Anloo – In de nacht van zaterdag op zondag moest brandweer Annen en de watertankwagen van Gieten uitrukken naar een chaletbrand in Anloo aan de Bosweg.


De bewoner wist te vertellen dat hij net een paar nieuwe houtblokken in de kachel had gedaan toen deze vreselijk begon te roken. De man heeft zelf de kachel naar buiten gebracht en alsnog de brandweer gebeld.

De vriendin van de man had onlangs een ongeval met een paard gehad en had daar een wond aan over gehouden. Deze wond was door de consternatie weer open gesprongen. Zij is in de ambulance onderzocht en overgebracht naar het ziekenhuis. De brandweer heeft de woning geventileerd.

Dit kan u ook interesseren:

Brand op bovenverdieping in woning Emmen

Berend-Jaap Bulthuis

Scooterrijder omgekomen bij verkeersongeval in Emmen

Chris Roelsma

Kokend water veroorzaakt brandwonden bij kind in azc Emmen; traumaheli ingezet

Chris Roelsma
error: Deze content is beveiligd!