Image default
Drenthe

Brandweer rukt uit voor vergeten gasfornuis in Assen

Assen – Zondagmiddag even na 13:30 werd de brandweer van Assen gealarmeerd voor een melding aan Alteveerstraat in Assen.


De bewoner was vergeten in de keuken het gasfornuis af te sluiten. Omdat de bewoner elders was, werden de hulpdiensten ingeschakeld. Deze zijn vervolgens via een hoogwerker de woning binnengetreden. Het gas kon worden afgesloten waarna de woning werd geventileerd.

Nadat de woning weer afgesloten werd, konden de hulpdiensten weer inrukken.

Dit kan u ook interesseren:

Parkeergarage in Hoogeveen afgezet na lekkage

Nieuwsuitkollum

Auto’s botsen in Emmen

Nieuwsuitkollum

Bewoner raakt gewond bij forse woningbrand in Hoogeveen

Chris Roelsma
error: Deze content is beveiligd!