Image default
Drenthe

Brandweer redt kat bij woningbrand in Valthermond

Valthermond – In een woning aan het Zuiderdiep in Valthermond is dinsdagmiddag brand uitgebroken. De bewoners waren tijdens de brand niet thuis.


Door een onbekende oorzaak was er brand ontstaan in de keuken. Tijdens de brand was er wel een kat binnen, die is door de brandweer gered. De brandweer heeft de brand geblust. Door de brand is het voorruit door de warmte geëxplodeerd. De schade aan het huis is groot.

Dit kan u ook interesseren:

Geen treinverkeer na aanrijding op spoorwegovergang in Meppel

Dennis Postma

36 positieve coronatesten in AZC’s Assen; ook besmettingen in Hoogeveen en Zweeloo

Ruben Oosterman

Persoon gewond na ongeval in Schoonebeek

Chris Roelsma
error: Deze content is beveiligd!