Image default
Drenthe

Bewoner voorkomt uitbreiding van keukenbrand in eigen woning

Klazienaveen – De bewoner van een woning aan de Meridiaan in Klazienaveen heeft flink geboft maandagmiddag. In zijn keuken was brand uitgebroken, maar aanvankelijk had hij dit niet door. 


De bewoner rook wel al een tijdje een vreemde geur, maar schonk hier verder geen aandacht aan. Pas toen hij zijn keuken in liep zag de bewoner wat er nou eigenlijk gaande was. In het keukenblok was een kleine brand gaande.

Na het alarmeren van de hulpdiensten, heeft de bewoner (ondanks negatief advies van de meldkamer) middels emmers water weten te voorkomen dat de brand uitbreidde. Hoe de brand heeft kunnen ontstaan is niet bekend. De keuken is licht beschadigd geraakt. Een uit voorzorg ter plaatse gekomen ambulance, hoefde niet in actie te komen.

Dit kan u ook interesseren:

Brand in papiercontainers zorgt voor inzet brandweer in Erica

Twee auto’s belanden in sloot na ongeval bij Nijeveen (video)

Twee flats in Emmen zonder water door lekkage

error: Deze content is beveiligd!