Fietser gewond na botsing met pakketbusje
Geplaatst op 25 juni 2026, om 12:00 uurBIERUM – Een fietser is donderdagochtend rond 11.00 uur gewond geraakt bij een verkeersongeval op de Bredeweg in Bierum. De fietser kwam daar in botsing met een koerier van een pakketservice.
Door de aanrijding kwam de man hard ten val. Het slachtoffer is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis voor verdere behandeling. Over de aard van het letsel is niets bekendgemaakt.
Volgens getuigen reed de bestuurder van het pakketbusje door de binnenbocht en zou hij op zijn telefoon hebben gekeken. Deze lezing is niet bevestigd. De toedracht van het ongeval wordt onderzocht.
U kunt ons voortaan ook volgens via Whatsapp! https://whatsapp.noordernieuws.nl
Foto’s: NoorderNieuws

