Fatbiker ernstig gewond na botsing met paaltje
Geplaatst op 27 juni 2026, om 06:21 uurWOLVEGA – In de nacht van vrijdag op zaterdag is een opzittende van een fatbike ernstig gewond geraakt bij een eenzijdig ongeval op de Grindweg in Wolvega.
Het ongeval gebeurde in de nachtelijke uren, waarna meerdere hulpdiensten werden opgeroepen. Twee ambulances, de politie ter plaatse. De traumahelikopter werd later afgemeld. Bij aankomst troffen de hulpverleners het slachtoffer met ernstige verwondingen aan. De fatbiker was hard tegen een paaltje gereden en kwam enkele meters verderop op de weg terecht.
Het slachtoffer is ter plaatse gestabiliseerd en vervolgens met spoed overgebracht naar het ziekenhuis. Over de identiteit van het slachtoffer en de toedracht van het ongeval is nog niets bekend.
U kunt ons voortaan ook volgens via Whatsapp! https://whatsapp.noordernieuws.nl
Foto’s: Jerfi Pompier / NoorderNieuws

